DI’ZAIN IT FOR CHEAP – HIMMELI FAUX COPPER MOBILE

Nieprzerwalnie ogarnięta obsesją na punkcie niezmierzonych możliwości tworzenia różnorodnych form Himmeli, jeszcze przed wyjazdem, w styczniu, popełniłam kolejne. Na pewno nie trudniejsze, troszkę podobne, a jednak całkiem odmienne.
Materiały potrzebne do wersji z metalowej rurki wyniosły mnie 63 PLN.
W wersji, którą zobaczycie poniżej to koszt ok. 5 PLN
Już wiecie jakiego budulca użyłam? 🙂
Słomki do napojów. Ta daaam!

SŁOMKI 1 PLN
METALICZNA FARBA W SPRAY’U 12 PLN [zużyłam max 1/4 puszki].

1. Materiały potrzebne do wykonania.
Słomki należy dociąć nożyczkami do wymiarów, a do wykonania diamentu potrzebowałam: 6x 19cm, 6x 14cm oraz 12x 9,5cm.

materials_FreestyleInStyle

2. W opisie może wydawać się skomplikowane, ale na prawdę takie nie jest. Najlepiej nawlec nitkę na igłę i „pstrykać” w końcówkę igły przez tunel słomki.
Zaczęłam od połączenia 14cm rurki z dwiema 19 cm i zawiązania nitki ściśle przy łączeniu u góry. Do powstałego trójkąta dołączyłam krótką rurkę u dołu i dłuższą jako ramię trójkąta i kontynuowałam aż do uzyskania 6 ramiennego stożka.
Resztę konstrukcji dobudowałam z rurek 9,5 cm, przyłączonych jako boki i podstawa.

combined_straws_FreestyleInStyle

3. Bryła przed lakierem. Stworzenie jej zajęło mi 15 min.
Jeżeli konstrukcja jest niestabilna można ją poprawić przez przeciągnięcie dodatkowych nitek lub metalowego drucika i mocne zawiązanie.
diamond_FreestyleInStyle
diamond_FreestyleInStyle

4. Do polakierowania użyłam farby w spray’u w kolorze miedzianym. Z autopsji wiem, że najlepiej „zabieg” przeprowadzać na dworze/balkonie, ale nie w wietrzny dzień, możecie polakierować siebie lub co gorsza swoje ulubione jeansy 😉
aha! i oczywiście pracujcie w rękawiczkach, bo manicure – stracony 🙂

copper_metal_paint_freestyleinstyle

copper pendant_straws_freestyleInStyle

copper pendant_straws_freestyleInStyle

copper pendant_straws_freestyleInStyle

5. Konstrukcję można zawiesić na białej/w kolorze ściany nitce i będzie sprawiała wrażenie, że lewituje.

copper pendant_straws_freestyleInStylecopper pendant_straws_freestyleInStyle

copper pendant_straws_freestyleInStyle

6. Lub użyć jako oprawy oświetleniowej.

copper pendant_straws_freestyleInStylecopper pendant_straws_freestyleInStyleJest to jedna z najprostszych konstrukcji himmeli, ale dzięki swojej prostocie ma wiele zastosowań. Może służyć jako ozdoba przyjęcia urodzinowego jeśli zrobimy ich więcej, w mniejszym rozmiarze, może służyć jako ozdoba regału czy biurka. W okresie świątecznym mogą być to ciekawe dekoracje choinki.

U mnie wygląda tak:

IMG_5412

A poniżej kilka inspiracja do zastosowania we wnętrzach oraz kształty jakie może przybrać Wasze himmeli:

c539a744eaf5becca72b340ae5fdada4
1244b764249fdca5bf8bd04322b2b5d2
0ca4f1785db2025468da3a211bcb65e1
90979a7e4a03d14a67225a2dfeee1fd0

1/2/3/4

Powodzenia z Waszymi projektami!

myname

