THE BRRRINTER BLISS

Witaj zimo!/ Hello winter!

Doczekałam się śniegu i pięknej słonecznej ZIMY.
Urodziłam się w zimie dlatego jest ona moją porą roku. Niekoniecznie lubię marznąć, ale z powodzeniem stosuję metodę ubierania się ‚na cebulę’, więc spacery zimą nie są mi straszne 🙂

I finally have my wish fulfilled. A through and through, snowy, sunny, amazing – WINTER.
I was born in winter time that’s why this is my time of the year. I’m not a fan of freezing to the bone, but I successfully practice wearing layers, sooo winter walks don’t scare me 🙂

Przyłączycie się?
Will you join in?
IMG_1189 IMG_1192 IMG_1194 IMG_1201

IMG_1202

IMG_1207

IMG_1220

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć:
Click the picture to enlarge:
IMG_1230 IMG_1236 IMG_1244 IMG_1245 IMG_1255 IMG_1257 IMG_1267_re IMG_1247

IMG_1264

Lubię wszędzie ze sobą ciągać aparat (a jest to parę kilo – jestem pewna, że coś o tym wiecie 🙂 i chciałam się z Wami podzielić efektami.
Mam nadzieję, że Wam się podobał spacer ze mną po Mazurach.
U Was też jest tak pięknie?

I carry my camera everywhere with me (and it weighs a few pounds – I’m sure you know 🙂 and I wanted to share the results with you.
Hope you liked the pics and a stroll with me in Polish Mazury!

myname

3 uwagi do wpisu “THE BRRRINTER BLISS

Możliwość komentowania jest wyłączona.