IT’S A WRAP – WRAPING HOLIDAY GIFTS IN STYLE

W te Święta pójdźmy o krok dalej dla naszych bliskich, dołóżmy wszelkich starań, aby nie tylko prezenty były wyjątkowe, ale także indywidualnie i niecodziennie zapakowane. Niech wiedzą, że są dla nas zupełnie wyjątkowi. Nawet najskromniejszy podarunek samodzielnie zapakowany nabiera zupełnie innego wymiaru.
Dodatkowy plus – pięknie zapakowane prezenty będą zdobić nasz salon, leżąc pod choinką, do Wigilii :).

Oto moje propozycje, które nie zajmą Wam dłużej niż 10 min. Podsumowanie kosztów na dole posta.

1. Połączyłam czerwony papier ksero i białą serwetkę papierową w kształcie serca. Na koniec przewiązałam cienkim sznurkiem.

I mixed red copy paper and white heart-shaped napkin. To bind the two together I used thin twine.
red paper and white lace2. Tkanina, której użyłam jest gruba i ma wyraźną fakturę. Gałązki z żywotnika (tuja) przywiązałam drucikiem do metalowego kółka (z tego samego drucika). Kółko z gałązkami przywiązałam ozdobnymi sznurkami i zawiązałam z tyłu.

The fabric I used is thick with a strong texture. I attached thuja boughs to a metal ring with the same metal cable I used to make the ring with. As the last step I used white and red twine do bind the little wreath to the box.

thuja boughs and rustic fabric

3. Brązowy papier i kawałek kory brzozowej przewiązanej grubym sznurkiem. A jaki efekt!

A slice of birch bark on brown paper, bound together with a thick twine. An what an effect!

brown paper + birch bark

3. Bazę dla tego opakowania stanowi folia meblarska z nadrukiem drewna. Jako wykonczenie użyłam taśmy koronkowej i małych kawałków kory brzozowej.Całości dopełniają czerwone owoce jarzębiny (sztuczne).

The base of this wrap is a furniture foil (wood pattern) and birch bark.
I used lace tape and fruits of rowan (plastic) to strengthen the effect.

furniture foil (wood pattern) and birch bark5. Do tego prostego opakowania użyłam tkaniny ze wzorem oraz grubego sznurka, aby przywiązać sosnową gałązkę. Etykieta do prezentu to fornir bukowy w kształcie choinki.

For this simple wrap I used print fabric and a thick twine to keep the pine twig at the top. The gift tag is made of beech veneer cut into christmas tree shape.
ryssby fabric + pine twig + veneer gift tag

Na koniec krótki foto opis tego, jak pakowałam moje prezenty.
Short foto description of how I’ve wrapped my gifts.

WRAPING IN STEPS
oraz zestawienie kosztów:
and the cost summary:
TOTAL COSTS-4

Wraping in style5 Wraping in style4 Wraping in style3 Wraping in style2 Wraping in style1

Życzę Wam kreatywnego pakowania!
Dajcie znać jak Wam idzie pakowanie w komentarzach 🙂 Dzięki.

I wish you all a creative wrapping time! Let me know how you have packed your gifts in the comments. Thx.

myname

